Saturday, November 24, 2012

Majlis Kahwin

Assalamualaikum w.b.t. :)

Firstly,,nie bukan majlis kahwin mimie k..ianya adalah salah sebuah majlis perkahwinan mak sedara iaitu anak tok mak n tok aki sebelah ma merangkap juga adik ma yang ke-2 bongsu..Haaaa,,sudah jelas di situ???hehe peace!!!

Btw, mimie kena jadi pengepit ( opsss pengapit ) tuk majlis tuh..terketaq2 kot..ewah2 mimie,,kau terketaq2 lebih pesal lak..haha...macam kau plk yang kawen..takde ar...mimie tak la ketar sgt..cme nervous..kui3..mane taknyer dah pengapit lelaki pun boleh tahan jugak...opsss..terlebih sudah...hahaha...tema tuk majlis ni warna merah mak ngah tau...mimie suka merah..baju mimie tadi pun terang tang tang..tuk hari akad nikah,,mimie in blue...hakhakhak...nak tengok??? tapi,,abaikan kembung2 tu yer..haha


Hari akad nikah
Hari kenduri
Ape ape pun,,mimie nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kepada mak sedare Nurul Fazilah & M. Assree(lbh kurang cam nme ayh) merangkap pak alang...hehehe..peace yo!!!



6 comments:

  1. tketaq2? aih....dh nak dkat ke? hahahha ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. aishhhh...xde mknenyer...bljr pn xabih ag..haha

      Delete
  2. cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog bg komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog..chat blog tidak dikira nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. time kaseh pakjoe sbb sudi singgh.... :)

      Delete