Sunday, December 9, 2012

Sweet 19!!! weeee...

Assalamualaikum w.b.t. :)



Selamat hari jadi,selamat hari jadi,,selamat hari jadi mimie,,selamat hari jadi!!! lalala...

Alhamdulillah hari ini mimi msih lagi dapat merasai hari lahir mimi yang ke-19...wow,,sweet 19 gitu lorhh...ini bermakna dah 19 tahun mimi hidup di dunia ini...terima kasih YA ALLAH... :')

Terima kasih YA ALLAH atas usia yang telah Engkau berikan.Terima kasih juga untuk rezeki yang Engkau kurniakan.Terima kasih untuk setiap cubaan dan dugaan yang Engkau turunkan.Terima kasih untuk bakat dan ilham yang Engkau anugerahkan.Sesungguhnya terlalu banyak yang telah Engkau berikan kepadaku...dan terlalu sedikit pengabdianku terhadapMU..

YA ALLAH, panjangkanlah umurku untuk aku terus beribadah kepadaMU dan untuk aku terus berjasa kepada kedua orang tuaku yang telah menjaga dan mendidikku sejak kecil..restuilah aku selalu agar segala amal dan perbuatanku mendapat rahmatMU..terima lah taubatku agar aku berada di kalangan orang yang tidak lalai dan rugi.Murahkan lah rezekiku dan biarlah ianya dari sumber yang halal agar darah dagingku ini suci dan hatiku mampu terjaga supaya terus tunduk padaMU..

YA ALLAH,,berikanlah aku kesihatan yang baik agar aku dapat menuntut ilmu dan melakukan ibadah kepadaMU..terimalah permohonan hambaMU yang sedang bermusafir di bumiMU ini..

Amin Ya Rabbal 'Alamin... :')



1 comment: